In de ideale wereld bent u altijd goed bereikbaar voor uw klanten en leveranciers, maar helaas is dat in werkelijkheid vaak niet haalbaar.
Tijdens uw afwezigheid (vakanties, vergaderingen, noem het op) of wanneer u simpelweg ongestoord wilt werken, beantwoordt en rapporteert de telefoniste van BIMS de voor u binnenkomende gesprekken direct met uw eigen (bedrijfs-)naam. Vriendelijk, opgewekt en in keurig Nederlands.
Daarnaast is het mogelijk om uw (hoofd-)nummer altijd bij BIMS binnen te laten komen. BIMS functioneert dan als uw receptioniste, die telefoontjes vervolgens gericht doorschakelt naar u of uw collega(‘s) of we nemen een duidelijke boodschap aan. Buiten kantoortijden kan gebruik worden gemaakt van een gepersonaliseerde voicemail waarvan de inhoud op de ochtend van de volgende werkdag wordt afgeluisterd en gerapporteerd.
De telefoon wordt bij BIMS beantwoord door een klein, vast team van telefonistes in ons eigen kantoor. Zij zijn uw visitekaartje en uw loket: vriendelijk, persoonlijk en betrokken. Niet te vergelijken, dus, met het onpersoonlijke van een callcenter. Onze handelwijze is overeenkomstig uw wensen en flexibel: u bepaalt wat voor u het beste werkt. Altijd.